О УченIQ

Током претходне године у разговору са председницом Менсе Александром Боровић дошло се до идеје да Менса треба да се презентује деци кроз неке занимљиве активности. Одржана су два циклуса по 3 бесплатне радионице ,,Размрдајмо вијуге- Креативна математика” у Београду, Новом Саду и Крушевцу, у марту током Недеље свести о мозгу и у мају посвећену мају, месецу математике. Радионице су држали Тања Олеар Гојић, Мирјана Тишма и Момчило Степановић, учитељи и чланови Менсе.
На конференцији Даровитост- препознавање и подршка одржаној у Новом Саду од 29.9.до 1.10.2017. године, увидела се и потреба да се Менса обрати просветним радницима и родитељима и скрене пажњу на даровите, са свог становиштва, како би заједничким снагама кроз будуће конференције о даровитости побољшали успешност и постигнућа даровитих.
Тако је ове јесени настао СИГ УченIQ који ће се бавити промоцијом Менсиних вредности међу децом организовањем активности за децу, родитеље и наставнике, а са циљем да се заинтересују за унапређење и очување интелигенције деце. Активности ће бити реализоване кроз радионице за децу, предавања за родитеље и наставнике, као и кроз занимљиве конкурсе и игре. СИГ (Special Interest Group) окупља и повезује чланове Менсе са посебним интересовањима за неку област.
Теме радионица ће се кретати од промоције науке и познатих научника, преко развоја логичког и алгоритамског мишљења, креативних активности које стимулишу комплетан развој до промоције физичких активности и здравих стилова живота.
Циљ је да се деци пруже активности у којима ће постати свесни да треба ценити интелектуалне способности појединца, а родитељи и наставници упуте како могу да помогну деци да остваре своје потенцијале.
Чланови УченIQ ће бити чланови Менсе који су заинтересовани за унапређење рада СИГа , као и професионалци који би могли да допринесу остваривању циљева СИГа.
На радионицама очекијемо децу чланова Менсе, али и њихове другаре и ученике основних школа, а понекад и предшколце.
Активности ће се моћи пратити на овом блогу и фејсбук страници Učeniq.